H διαδικασία εισόδου στις Υπηρεσίες του Δήμου Αμοργού

229

Σύμφωνα με τα νέα μέτρα που ισχύουν για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού covid-19, για την είσοδο στις υπηρεσίες του Δήμου απαιτείται πλέον υποχρεωτικά η επίδειξη και ο έλεγχος:

• πιστοποιητικού εμβολιασμού ή πιστοποιητικού νόσησης (το τελευταίο έχει ισχύ μόνο για χρονικό διάστημα 6 μηνών)

ή

• βεβαίωσης αρνητικού διαγνωστικού ελέγχουγιακορωνοϊό Covid-19 (PCR 72 ωρών ή rapid test 48 ωρών).
• Οι ανήλικοι από 4 έως και 17 ετών, μπορούν να προσκομίζουν, εναλλακτικά, βεβαίωση δήλωσης αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (selftest 24 ωρών) στην ηλεκτρονική πλατφόρμα selftesting.gov.gr.
• Ταυτοποιητικού εγγράφου (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης κ.λπ.).

Συνιστούμε στους ενδιαφερόμενους πολίτες να προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους την τηλεφωνική ή διαδικτυακή επικοινωνία. Σε περίπτωση φυσικής παρουσίας, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχει προηγηθεί συνεννόηση και ραντεβού με την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.

Υπενθυμίζουμε τα στοιχεία επικοινωνίας με το Δήμο μας και τα νομικά του πρόσωπα που συναλλάσσονται με κοινό:

• Δήμος Αμοργού : 2285360201:[email protected]
• Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Αμοργού: 2285360201
• Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Αμοργού (ΔΗ.Κ.Ε.Α.): 2285360201
• Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.): 2285360224
• Ληξιαρχείο Δήμου :2285360223
• Τεχνική Υπηρεσία : 2285360230
• Οικονομική Υπηρεσία : 2285360227
• Νομική Υπηρεσία : 2285360218