22 C
Amorgós
HomeAmorgos NewsΞενοδοχείο έβαλε πρόστιμο σε πελάτες για τα αρνητικά σχόλια στο TripAdvisor

Ξενοδοχείο έβαλε πρόστιμο σε πελάτες για τα αρνητικά σχόλια στο TripAdvisor

Ένα ζευγάρι σχολίασε αρνητικά στο TripAdvisor τη διαμονή του σε ξενοδοχείο κι αυτό για να το τιμωρήσει, το χρέωσε 100 λίρες επιπλέον!

Ο Τόνι και η Τζαν Τζένκινσον αποφάσισαν να διανυκτερεύσουν για μια νύχτα στο ξενοδοχείο BlackPool Broadway, όμως δεν έμειναν ευχαριστημένοι από τη διαμονή τους και γι’ αυτό, έγραψαν τη γνώμη τους στη σελίδα του TripAdvisor. Δεν υπολόγισαν όμως τον.. ξενοδόχο που για να τους τιμωρήσει χρέωσε την πιστωτική τους κάρτα με 100 λίρες επιπλέον!

Το ζευγάρι χαρακτήρισε το ξενοδοχείο στο TripAdvisor ως «σάπια βρωμερή καλύβα», για να βρει λίγο αργότερα μια χρέωση 100 λιρών στην πιστωτική του κάρτα και να διαπιστώσει έκπληκτο ότι το ξενοδοχείο έχει πολιτική να «χρεώνει» τους πελάτες του για τις «αρνητικές» κριτικές.

Ήδη το γεγονός διερευνάται από τις τοπικές αρχές που πιστεύουν ότι το ξενοδοχείο εφάρμοσε άδικες εμπορικές πρακτικές. Όταν το ζευγάρι αμφισβήτησε την επιπλέον χρέωση, ο διευθυντής του ξενοδοχείου τους είπε ότι στους κανονισμούς του ξενοδοχείου υπάρχει ένας όρος για «πολιτική καμίας κακής κριτικής». Συγκεκριμένα ο όρος λέει «Παρά το γεγονός ότι οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες μας και τα ζευγάρια αγαπούν τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο μας, μπορεί να μην ισχύει το ίδιο για τους φίλους και τους συγγενείς τους. Για κάθε κακή κριτική σε οποιοδήποτε site, θα υπάρχει χρέωση 100 λιρών για κάθε δημοσίευση».

«Εξωφρενική συμπεριφορά που επιτίθεται στην ελευθερία του λόγου» χαρακτήρισε τη συμπεριφορά του ξενοδοχείου ο Τζον Μακ Κρις, Μέλος του συμβουλίου Εμπορικών Προτύπων. Το ζευγάρι ισχυρίζεται ότι δημοσίευσε μια έντιμη κριτική για το ξενοδοχείο, που θεώρησαν ότι ήταν κάτω του μετρίου, για να ανταμειφθούν με ένα πρόστιμο 100 λιρών. «Οι πελάτες πρέπει να είναι ελεύθεροι να ειλικρινείς για την υπηρεσία που λαμβάνουν. Άλλοι πελάτες στηρίζονται πάνω τους. Όσο για τους ξενοδόχους, αυτοί πρέπει να επικεντρώνονται στο πώς θα παρέχουν σωστά τις υπηρεσίες τους και όχι πώς θα περιορίζουν τους πελάτες τους με απειλές και πρόστιμα».

Πάντως εκπρόσωπος του ξενοδοχείου δήλωσε ότι ο διευθυντής δεν ήταν διαθέσιμος για σχόλια σχετικά με το θέμα, ωστόσο όμως δήλωσε άγνοια για κάθε τύπου πολιτική για την οποία οι επισκέπτες πληρώνουν τιμωρία για δημοσιεύσεις αρνητικών κριτικών.

Πηγή: The Telegraph

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Τα social μας

4,101FansLike
6,990FollowersFollow
119SubscribersSubscribe

Τα Αγαπημένα

Sitemap