Η συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Αιγιάλης – Θολαρίων στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό

0

Ερωτήσεις των μαθητών της Ε΄-Στ΄ τάξης της σχολικής μας μονάδας συγκαταλέγονται στον δεύτερο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «Ο Γύρος του κόσμου σε 80 ερωτήσεις» και κατάφεραν με τον τρόπο αυτό να συμπεριληφθεί και η Αμοργός μεταξύ των προς μελέτη περιοχών, να μπει δηλαδή στο παιχνίδι.

«Ο Γύρος του κόσμου σε 80 ερωτήσεις» είναι ένα σύγχρονο διαδικτυακό παιχνίδι γνώσεων που απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους, αν και έχει σχεδιαστεί κυρίως για παιδιά και εφήβους ηλικίας 8-15 ετών. Στο πλαίσιο του εμπλουτισμού του παιχνιδιού με νέο περιεχόμενο, η WWF πραγματοποίησε τον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «Ο Γύρος του κόσμου σε 80 ερωτήσεις»  από τις 7 Νοεμβρίου έως τις 18 Δεκεμβρίου 2016. Συγκεντρώθηκαν ερωτήσεις από σχολικές μονάδες όλης της επικράτειας με σκοπό να ενσωματωθούν στον 2ο ομώνυμο διαγωνισμό. Από τις ερωτήσεις που  συγκεντρώθηκαν, επιλέχθηκαν συγκεκριμένες οι οποίες προήλθαν από τις συμμετοχές τεσσάρων σχολικών μονάδων :

10 Γυμνάσιο Γιαννιτσών

1ο Γυμνάσιο Ραφήνας

Δ.Σ. Καβασίλων-Παλαιού Σκυλιτσίου Ημαθίας

Δ.Σ. Αιγιάλης-Θολαριών Αμοργού

Σε ό,τι αφορά στη διαγωνιστική φάση του παιχνιδιού :

Μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου καλούνται να πάρουν μέρος σε ένα διαγωνισμό γνώσεων για τη φύση της Ελλάδας, τις ομορφιές και τα μυστικά της.  Από τη Δευτέρα 8 Μαΐου 2017 στις 08:00 πμ έως την Παρασκευή 12 Μαΐου 2017 στις 08:00 μμ, μεμονωμένοι μαθητές ή μαθητικές ομάδες της Πέμπτης (Ε΄) και Έκτης (ΣΤ΄) Δημοτικού καθώς και των τριών τάξεων του Γυμνασίου, των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων ολόκληρης της επικράτειας, μπορούν να δοκιμάσουν γνώσεις και τύχη, συγκεντρώνοντας πόντους.

Αφετηρία του Διαγωνισμού η ακριτική Θράκη, επόμενη στάση το νησιωτικό σύμπλεγμα των Κυκλάδων και τελικός προορισμός το λεκανοπέδιο της Αττικής. Απαντώντας σωστά σε ερωτήσεις γνώσεων και με τη βοήθεια της τύχης ο παίχτης καλείται να συγκεντρώσει ικανή βαθμολογία αλλά και τα κατάλληλα εργαλεία για να ξεπεράσει πιθανές παγίδες και να ξεκλειδώσει τις τρεις πίστες του παιχνιδιού μέχρι τον τερματισμό. Συναγωνιζόμενος με άλλους παίχτες, μπορεί καθένας να βάλει στόχο μια καλύτερη βαθμολογία, που θα του χαρίσει χρήσιμα δώρα στο τέλος κάθε πίστας και μία από τις κορυφαίες θέσεις  στη λίστα των υψηλότερων σκορ! Το εικονικό αυτό παιχνίδι εμπλουτίζει τις γνώσεις κάθε μαθητή στη Γεωγραφία, το φυσικό περιβάλλον και τις απειλές του, την ιστορία αλλά και καθημερινές συνήθειες που μπορούν και αξίζουν να γίνουν πιο «πράσινες».

Σκοπός του Διαγωνισμού, πέρα από τη μάθηση σε συνδυασμό με το παιχνίδι, είναι η ενεργοποίηση και η συνεργασία των μαθητών γύρω από ζητήματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζει το φυσικό περιβάλλον και που συχνά σχετίζονται με τις καθημερινές συνήθειες των ανθρώπων, αλλά διαφέρουν από τόπο σε τόπο. Με κίνητρο την ηθική και ουσιαστική επιβράβευση των καλύτερων επιδόσεων και αξιοποιώντας τις δυνατότητες των σύγχρονων τεχνολογιών, ο Διαγωνισμός μπορεί να παρομοιαστεί μ’ ένα διασκεδαστικό, εικονικό, εκπαιδευτικό ταξίδι.

Οι νικητές στην πρώτη, δεύτερη και τρίτη θέση στον πίνακα των υψηλότερων σκορ του διαγωνισμού θα κερδίσουν αντίστοιχα μια υποβρύχια action camera, ένα tablet 10.1″ και ένα mini drone με ενσωματωμένη κάμερα.

Συμμετοχή στο διαγωνισμό, μπορεί να δηλώσει κάθε μαθητής/μαθητική ομάδα, συμπληρώνοντας όνομα χρήστη (οποιοδήποτε ψευδώνυμο), κωδικό πρόσβασης και το σχολείο του. Για να θεωρηθεί έγκυρη κάθε συμμετοχή (ατομική ή ομαδική), θα πρέπει να οριστεί υπεύθυνος υπεύθυνος εκπαιδευτικός για το διαγωνισμό από κάθε σχολείο.

Η διεξαγωγή του διαγωνισμού πραγματοποιείται σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα Προηγμένων Τεχνολογιών Μάθησης και Πολιτισμού, CoSyLLab του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά, έχοντας την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας για την παιδαγωγική καταλληλότητα του περιεχομένου του (Αριθ. Πρωτ. Φ14/1773/ 153735/Δ1).

Περισσότερες πληροφορίες στο : http://diagonismos.wwf-atlas.gr/

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή της Αμοργού μπορείτε να απευθυνθείτε στην Διευθύντρια και δασκάλα της Ε΄-Στ΄ τάξης, Μαρία Αναγνώστου.

 

ΑΦΙΣΑ